JAK TO FUNGUJE?

Jak fungují elektronické licence? Jak objednávat? A další užitečné odpovědi...

Jak objednat hru ve formě elektronické licence? 

1. Vyberte si hru z naší aktuální nabídky. 

Veškeré produkty, které nabízíme, máme skladem. 

2. Vložte vybrané hry do košíku a postupujte dále, náš systém Vás bude navádět sám.
 
3. Volba dopravy a platby

Hlavním způsobem dopravy je Doručení E-Mailem a to díky tomu, že se jedná o elektronické licence a zboží tedy není doručováno fyzicky. Nejde zaslat na dobírku. Do emailu Vám dorazí aktivační klíč pomocí kterého si hru stáhnete na jedné z platforem jako STEAM, ORIGIN a další. 
Platbu můžete zvolit buď převodem, či platbu kartou přímo na e-shopu pomocí brány GoPay
Žádné jiné platební metody nejsou podporovány (i když se v našem e-shopu nachází z důvodu prodeje různorodého sortimentu. U elektronických licencí platí pouze : Platba kartou či převodem, doručení emailem.

4. Kdy dostanete klíč ke hře? 

Při platbě převodem: 
Převedení peněz na náš účet trvá zhruba 1-2 pracovní dny. Záleží jakou banku máte a v jakém čase se platba realizuje. Po připsání platby na náš účet okamžitě zasíláme herní aktivační klíč. 

Při platbě kartou: 

V pracovní dny mezi 09:00 - 17:00 hodinou doručujme klíče průměrně do 2 hodin od provedení platby.
O víkendech a svátcích doručujeme v horizontu 24 hodin. 

5. Klíč poté aktivujte na platformě pro kterou je hra určena (Steam, Origin, atp.)
Informaci o tom, na kterou platformu je hra určená, najdete vždy popisku u jednotlivých her. 
Návody jak na aktivaci na jednotlivých platformách najdete zde



6. Co dělat, když neobdržím klíč? 


Pokud ani do 2 dnů od provedení platby klíč neobdržíte, kontaktujte nás na našem emailu, telefonicky či na chatu. Platba se nemusela automaticky spárovat s objednávkou a klíč Vám nebyl doručen. Nicméně vše se pokusíme vyřešit co nejrychleji a k Vaší největší spokojenosti. 

7. Co dělat, když mi klíč nefunguje?

V první řadě se podívejte, zda aktivujete klíč na správné platformě. Každá hra má ve svém popisu na jakou platformu je určená např. STEAM, ORIGIN atd. Zkontrolujte, zda postupujete přesně návodu zde. Pokud děláte vše správě a i tak klíč nefunguje, zašlete nám číslo objednávky a printscreen (fotografii) obrazovky s vypsanou chybou na email: reklamace@dctservis.cz Co nejrychleji prozkoumáme, kde je problém a pomůžeme Vám problém vyřešit. 

 
Provozovatel webu DCT SERVIS A PRODEJ,s.r.o., jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu soubory cookies pro zlepšování prostředí webových stránek, pro analytické účely a pro cílenou reklamu. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Další informace